Kariyer Fırsatları

Çalışanlarımızın üstün nitelikleri, başarısı ve uyumu ekibimizin temelini oluşturmaktadır.

TAMEK'Lİ OLMAK 

TAMEK olarak başarımızın, en değerli varlığımız olarak gördüğümüz çalışanlarımıza bağlı olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle ailemize katılacak tüm üyelerimizin, değerlerimizi paylaşan ve kurum kültürümüzle uyumlu bireyler olmasını öncelikle önemsiyoruz. 

Bu doğrultuda; insan kaynakları yönetimimizin temel amacı; şirketimizin vizyon ve stratejilerini gerçekleştirebilecek nitelikte, TAMEK değerlerini paylaşan doğru yeteneği kurumumuza kazandırmak ve sonrasında gelişmesini destekleyerek geliştiren bireyler olmasına imkan sağlayacak çalışma ortamını yaratmaktır. 

İnsan Kaynakları olarak ana hedeflerimizi şöyle özetliyoruz;

Yeteneği Seçmek: TAMEK Ailesi’ni oluşturan insan kaynağının, potansiyelini tam olarak kullanan, amaçlarını şirket hedefleri ile bütünleştirmiş, gelişmeye ve geliştirmeye açık, TAMEK'in girişimci ve öncü ruhunu yansıtan, müşteri odaklı, hızlı ve dinamik, işinden gurur duyan, karşılıklı saygı ve eşit davranma ilkesini özümsemiş, sağlam bir takım oyuncusu, yaratıcı ve yenilikçi, başarı tutkunu olmasına özen gösteririz. İşe alım uygulamalarımız ile bu yetenekleri kurumumuza kazandırmayı hedefleriz. 

İşe alım süreçlerimizde kullandığımız yöntemler aday profiline göre çeşitlilik göstermektedir. Her pozisyon için belirlenmiş yetkinlik ve temel becerileri ölçümlemek için; yetkinlik bazlı mülakat, genel yetenek testi, kişilik envanter uygulamaları, vaka çalışmaları, değerlendirme merkezi uygulamaları başlıca kullandığımız ölçümleme araçlarımızdır. 

Yeteneği Geliştirmek: TAMEK çalışanlarının bilgi seviyeleri, deneyimleri, kişisel ve yönetsel becerileri ile faaliyet alanlarında uzmanlaşmış, örnek gösterilen bireyler olmalarını hedefleriz. Bu hedef doğrultusunda çalışanlarımıza kendini geliştirme fırsatları sunar, kişisel ve yönetsel becerilerinin arttırmanın yanı sıra teknik eğitimler ile de gelişimlerine katkıda bulunuruz.

Gelişen çalışanlarımızın kurumumuzu da geliştireceği inancı ile kurumsal girişimciliği her aşamada destekleriz.

Yeteneği Yönetmek: TAMEK’te ‘Hedefler ile Yönetim’ esastır. Performans ve Kariyer Yönetim sistemimiz bu esas üzerine kurgulanmıştır. Çalışanlarımızın iş sonuçları hedef ve yetkinlikleri üzerinden değerlendirilmekte olup, değerlendirme sonuçları doğrultusunda kariyer planlamaları yapılmaktadır. 

TAMEK KARİYER FIRSATLARI

TAMEK bünyesinde yer alan açık pozisyonlarımıza ait detaylara aşağıdaki link üzerinden ulaşabilir ve kariyer.net üzerinden başvurularınızı gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca açık pozisyonlar ve genel başvurularınız için insankaynaklari@tamek.com.tr adresimize de özgeçmişinizi iletebilirsiniz.

Açık Pozisyonlarımız

STAJ BAŞVURULARI

Günümüz rekabet ortamında sadece başarılı bir öğrenci olmanın, kariyer basamaklarını tırmanmada yeterli olmadığının farkındalığıyla, gençlerin profesyonel hayata hazırlanmasına, yürüttüğümüz staj programları ile destek sağlıyoruz. Staj programlarımız ile gençlerin çeşitli departmanlardaki iş süreçlerini tanımalarına olanak sağlarken, eğitim hayatlarında kazandıkları teorik bilgilerini uygulamaya yansıtmalarına fırsat sunuyoruz. Yürüttüğümüz staj programları ile yeni mezun adayların iş arama sürecine bir adım ileride başlamalarına olanak sağlarken, kimi zaman da yeni bir TAMEK ailesi üyesi olmalarına fırsat veriyoruz.

TAMEK STAJ PROGRAMLARI

YAZ DÖNEMİ STAJ PROGRAMLARI

Üniversitelerin 3 veya 4. sınıf öğrencileri için uygulanan staj programıdır. Staj süresi, öğrencinin zorunlu staj süresine bağlı olarak değişmekte olup, en fazla 2 ay ile sınırlıdır. Yaz dönemi staj programları şirketimizin; Genel Müdürlük / İstanbul, Karacabey / Bursa, Kızıksa / Balıkesir, Salihli / Manisa lokasyonlarında bulunan işyerlerinde uygulanmaktadır.

Yaz dönemi staj programı başvuru süreci her yıl Şubat ayında başlar ve Mayıs ayında genel değerlendirme süreci ile tamamlanır. Değerlendirme süreci sonrasında uygun bulunan öğrenciler Haziran – Eylül ayları arasında staj programına dahil olurlar.

UZUN DÖNEM STAJ PROGRAMLARI

Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf öğrencisi olan ya da yüksek lisans veya doktora yapan öğrencilere yarı zamanlı çalışma olanağı sunulan staj programıdır. Bu staj programının süresi en fazla 6 ay olup, haftanın en az 3 günü staj programına devam etme zorunluluğu mevcuttur. Uzun dönem staj programları şirketimizin Genel Müdürlük / İstanbul, Karacabey / Bursa lokasyonlarında yer alan işyerlerinde uygulanmaktadır.

Bu staj programı ile stajyerlerimiz iş hayatını deneyimleme fırsatı yakalarken, şirketimizin sunduğu oryantasyon ve eğitim fırsatlarından da yararlanarak kendilerini geliştirme fırsatı yakalarlar. Uzun dönem stajyer programları proje ve ihtiyaçlar doğrultusunda açıldığı için net bir başvuru dönemi bulunmamaktadır. 

LİSE ÖĞRENCİLERİ – STAJ PROGRAMLARI

Zorunlu stajı olan meslek / teknik / ticaret lise son sınıf öğrencileri için uygulanan staj programıdır. Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile şirketimizin kontenjanları doğrultusunda yürütülür. Lise staj başvuruları her yıl Haziran ayı itibariyle başlar ve değerlendirme süreci Ağustos ayında tamamlanır. Değerlendirme süreci sonrasında uygun bulunan öğrenciler Eylül – Haziran ayları arasında staj programına dahil olurlar.

Tüm staj başvurularınızı kariyer.net üzerinden açılan stajyer alımlarımıza yönelik ilanlarımıza yapabileceğiniz gibi, insankaynaklari@tamek.com.tr adresine de direkt iletebilirsiniz.